Burger a la Hjerteinfarkt

I dag hadde jeg tenkt å starte uken med noe grønt og sunt- spinatsuppe kanskje?
Siden jeg ikke skal drikke cola på en uke kjøpte jeg Bris med bringebær og granateple og planlegger å lage rabarbrasaft senere i uken..

Så ropte kjøttdeigen på meg og jeg tenkte på bacon, cheddarost og så ble det dette til middag:
Glutenfri chiabatta med chilimajones (majones, chili, hvitløk & lime) agurk, paprika, burger med cheddarost & bacon på toppen, stekte poteter, råkost av rødkål & gulrot
Men ingen cola!

20130624-195106.jpg

Legg igjen en kommentar

