Pasta med rød saus & parmesan

Pasta med rød saus kalte jeg det da jeg var liten, egentlig: pasta bolognese for jeg ville ikke ha sånn med hvit saus..Pasta Carbonara. Da jeg så det på en meny i «syden» som 11 åring tenkte jeg at det var med kjøtt altså rød saus.. Stor skuffelse, men da glemte jeg aldri forskjellen. Nå liker jeg begge retter godt:)
Elsker Fusilli pastaen fra Semper og lager en hjemmelaget tomatsaus som kan varieres i det uendelige..
Tomatsaus:
Cherrytomater, knuste tomater, chili, kinesisk hvitløk, ketchup og laktosefri fetaost.
Bland den ferdigstekte kjøttdeigen med sausen hell over pastaen og finish med parmesan & persille fra balkongkjøkkenhagen

20130727-210824.jpg

Legg igjen en kommentar

