Glutenfri Grandiosa

Jeg er ingen ferdigmatelsker, men innrømmer gjerne at #Grandiosa er noe jeg har savnet litt. Ta for eksempel i dag, sliten fra lang jobbdag, setter pizza i ovnen og lager en salat. Vente i Ca 20 min middag klar.
Prisen gjør at jeg ikke kommer til å kjøpe den så ofte og hjemmelaget er bedre. Min hjemmelagde pizza tar litt mer tid..
Pris kr 66.. Godt det er nok til lunsj i morgen også evt. fryse ned til en annen travel dag.
Smaken? Som en #Grandiosa kjent smak, litt kjedelig men god synes jeg.

20140428-195650.jpg

Legg igjen en kommentar

